پوتین پیشنهاد وزارت خارجه روسیه را برای حذف نام طالبان از لیست سیاه بررسی می‌ وزیر امور خارجه عمان با علی باقری دیدار کرد نیروی زمینی سپاه به پهپاد‌های امدادرسان مجهز می‌شود پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به سیدحسن نصرالله درپی درگذشت مادر گرامی‌ ایشان دبیرکل ناتو: متعهد به اجتناب از درگیری مستقیم با روسیه بر سر اوکراین هستیم خاندوزی: هیچ تزلزلی در اداره امور کشور وجود ندارد بیمارستان ایران در مکه راه‌اندازی شد اسپانیا، نروژ و ایرلند فردا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند صدراعظم آلمان آب پاکی را روی دست اوکراین ریخت جوزپ بورل: حکم دیوان بین‌المللی کیفری برای بازداشت نتانیاهو باید اجرا شود اجرای طرح معافیت سربازان دارای فرزند + جزئیات پیرمحمد ملازهی، کارشناس حوزه افغانستان و شبه‌قاره، درگذشت کنعانی: وقفه‎‌ای در حمایت ایران از جریان‎‌های مقاومت ایجاد نمی‎‌شود حضور سعید جلیلی در منزل شهید آیت‌الله رئیسی (۶ خرداد ۱۴۰۳) امیر سرتیپ حیدری: با حضور مدبرانه رهبری خللی در امور کشور به وجود نیامد اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم فردا مشخص می‌شود (۸ خرداد ۱۴۰۳) تجدید میثاق منتخبان مجلس دوازدهم با امام راحل(ره) جای خالی شهید جمهور در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم مخبر: سرمایه اصلی کشور مردم هستند | هیچ عمل صالحی بالاتر از خدمت به مردم و تبعیت از رهبری نیست وزیر کشور خبر داد: طراحی و ارتقای سامانه‌های دقیق برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری
سرخط خبرها

حملات هوایی آمریکا به مناطق مختلف عراق با دستور بایدن | شهادت ۲ رزمنده الحشدالشعبی + جزئیات و فیلم (۴ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۷۹۹۹
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳
حملات هوایی آمریکا به مناطق مختلف عراق با دستور بایدن | شهادت ۲ رزمنده الحشدالشعبی + جزئیات و فیلم (۴ بهمن ۱۴۰۲)
آمریکا مواضع نیروهای مقاومت را در جرف الصخر عراق هدف قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانۀ عراقی صابرین‌نیوز از حملۀ جنگنده‌های آمریکایی به منطقۀ جرف‌النصر در ۶۰ کیلومتری جنوب غربی بغداد واقع در استان بابل خبر داد.

المیادین گزارش داد که صدای حداقل ۵ انفجار مهیب در پی حملۀ هوایی به جرف‌النصر به گوش رسیده است.

برخی منابع غیررسمی می‌گویند که احتمالاً دانشکدۀ نظامی در جرف‌النصر و منطقه‌ای نزدیک گذرگاه «طریبیل» در مرز عراق-اردن هدف حملات بوده‌اند.

رسانه‌های عراقی گزارش دادند که بخشی از شهر «القائم» واقع در غرب این کشور نیز هدف حملات تجاوزکارانه آمریکایی‌ها قرار گرفته است.

مسئولان آمریکایی گزارش دادند نیروی هوایی این کشور حملاتی را به غرب عراق انجام داده است.

المیادین از حمله جنگنده های آمریکا به مناطقی در خط مرزی عراق و سوریه خبر داد.

گزارش‌های اولیه از شهادت ۲ عضو الحشد الشعبی

صابرین‌نیوز گزارش داد که جنگنده‌های آمریکایی در حملات جداگانه‌ای به استان‌های بابل و الانبار، پایگاه‌های الحشد الشعبی وابسته به دفتر نخست‌وزیری عراق را هدف قرار دادند.

صابرین‌نیوز نوشت که براساس گزارش‌های اولیه، ۲ رزمنده الحشد الشعبی در حملات آمریکا به شهر القائم، به شهادت رسیده‌اند.

مقامات آمریکایی حملات امشب را در پاسخ به حمله نیروهای مقاومت عراق به پایگاه های آمریکایی برشمردند.

الجزیره نیز به‌نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که حملات به کتائب حزب‌الله عراق در واکنش به عملیات‌های اخیر علیه پایگاه‌های این کشور انجام شده است.

وزیر دفاع آمریکا گفت: این حملات در پاسخ به حملات علیه نیروهای آمریکایی و ائتلاف بین‌المللی در عراق و سوریه انجام شد.

ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا به بهانه اینکه نیروهای الحشد الشعبی به پایگاه آمریکا در عین الأسد در چهار روز گذشته حمله کرده بودند، این نیروها را هدف قرار داده است.

در بخشی از این بیانیه سنتکام ادعا شده است: سه مرکز کتائب حزب الله و سایر شبه نظامیان دیگر را که به عنوان مقر و انبار و آموزش شلیک موشک و پرتاب پهپاد استفاده می‌شد، هدف قرار دادیم.

واکنش مقاومت عراق به تجاوز آمریکایی‌ها؛ وارد مرحله جدید عملیات می‌شویم 

ابو الاء الولائی، دبیرکل گروه مقاومت کتائب سیدالشهداء عراق بامداد چهارشنبه گفت: «در حالی که آمریکایی‌ها دوباره به ما حمله کردند، رزمندگان ما هم مرحله دوم عملیات خود را آغاز می‌کنند».

 الولائی توضیح داد:‌ «مرحله دوم عملیات ما شامل محاصره کشتیرانی و حمل‌ونقل دریایی رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه و حذف بنادر این نهاد غاصب از خدمت است»

وزیر دفاع آمریکا گفت: به دستور پرزیدنت جوبایدن، ۴ حمله متناسب به ۳ تاسیسات در عراق انجام شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->